Kauba tagastamise tingimused
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad tagastamistingimused kehtivad Ostjale, kes ostab tooteid veebipoest www.aromatic89.lt, mida haldab Müüja.
1.2. Kauba tagastamine ja vahetamine toimub vastavalt kehtivatele tarbijakaitse eeskirjadele ning käesolevatele tingimustele.
2. Vigadeta kauba tagastamine
2.1. Ostjal, kes on kauba soetanud kaugmüügi teel (veebipoest), on õigus taganeda ostust 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, teavitades sellest Müüjat.
2.2. Ostja peab oma tagastussoovist Müüjat kirjalikult teavitama – e-posti teel või muu Müüja näidatud kanali kaudu – märkides selgelt ära tellimuse numbri ja tagastatavad tooted.
2.3. Ostja peab toote Müüjale tagasi saatma 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisteate saatmisest.
3. Vigadeta kauba tagastamise tingimused
3.1. Vigadeta tooted võib tagastada juhul, kui:
3.1.1. neid ei ole kasutatud rohkem, kui on vajalik toote omaduste, kvaliteedi ja toimimise kontrollimiseks;
3.1.2. need ei ole kahjustatud, rikutud ega kaotanud oma esialgset kaubanduslikku välimust;
3.1.3. need on võimalusel originaalpakendis, koos etikettide, turvakleepsude või muude sarnaste elementidega.
3.2. Ostja vastutab selle eest, et toode oleks nõuetekohaselt pakendatud, vältimaks täiendavaid kahjustusi tagastamise käigus.
3.3. Kui toodet on kasutatud või muudetud viisil, mis vähendab selle väärtust, võib Müüja vähendada Ostjale tagastatavat summat.
4. Tooted, mida ei saa tagastada
4.1. Hügieeni ja ohutuse kaalutlustel ei võeta üldjuhul tagasi vigadeta tooteid, mis on avatud, pihustatud, nähtavalt kasutatud või muul viisil kaotanud oma algse hügieenilise seisundi, sealhulgas:
4.1.1. avatud või kasutatud parfümeeriatooted;
4.1.2. avatud või kasutatud keha-, näo-, juuksehooldus- või muud kosmeetikatooted.
5. Vigaste toodete tagastamine ja vahetamine
5.1. Kui Ostja leiab, et ta on saanud defektse, kahjustatud või vale toote, peab ta võimalikult kiiresti ühendust võtma Müüjaga ning esitama tellimuse numbri, probleemi kirjelduse ja vajadusel toote ning pakendi fotod.
5.2. Pärast teate saamist hindab Müüja olukorda ja pakub sobiva lahenduse:
5.2.1. toote asendamine samaväärse, veatu tootega;
5.2.2. toote vahetamine mõne muu toote vastu;
5.2.3. ostusumma tagastamine.
5.3. Kui kinnitatakse, et toode oli defektne või tellimus täideti valesti, katab tagastamise ja/või uuesti saatmise kulud Müüja.
6. Tagastamise viisid ja kulud
6.1. Tagastatavad tooted tuleb saata Müüja poolt määratud aadressile või teisel Müüja määratud viisil. Täpsed tagastamisjuhised esitatakse Ostjale individuaalselt pärast tagastussoovi kinnitamist.
6.2. Vigadeta kauba tagastamise korral tasub tagastuskulud üldjuhul Ostja, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
6.3. Vigaste, transpordi käigus kahjustatud või valesti komplekteeritud toodete tagastamise korral kannab tagastuskulud üldjuhul Müüja.
7. Raha tagastamine
7.1. Raha tagastatakse Ostjale hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on tagastatud tooted kätte saanud ja kontrollinud.
7.2. Raha tagastatakse üldjuhul sama makseviisiga, millega ost tehti, kui Ostjaga ei ole kokku lepitud teisiti.
7.3. Kui Ostja valis lisateenused või kallima kohaletoimetamisviisi, ei pruugi need lisakulud olla tagastatavad vastavalt kehtivatele tarbijakaitse eeskirjadele.
8. Täiendav teave
8.1. Küsimuste korral kauba tagastamise või vahetamise kohta võib Ostja ühendust võtta Müüjaga veebipoe kontaktandmetes märgitud e-posti või telefoni teel.
Danish
Dutch
Español
Finland
French
German
Italiano
Norwegian
Polish
Swedish
Русский