Menüü
Konto
Otsi

MEIST

Aromatic •89• on Leedu kaubamärk, mis pakub kvaliteetseid, luksuslikke lõhnatooteid ja nišiaroome.

Meie eesmärk on jõuda igasse kodusse, igasse autosse ja iga inimeseni, kes soovib meie lõhnasid tundma õppida ja neisse armuda.
Meie missioon on tagada hinnatud, luksuslike ja kvaliteetsete lõhnatoodete arendamine, luues ärivõimalusi kaubamärgi esindajatele ja äriklientidele.
Meie visioon on saada selle valdkonna turuliidriks ja ülemaailmselt tunnustatud kaubamärgiks.

Meie väärtuste hulka kuuluvad:

• Kvaliteet: püüame tagada, et meie tooted oleksid äärmiselt kvaliteetsed ja vastaksid meie klientide ootustele.
• Professionaalsus: töötame professionaalselt ja vastutustundlikult, et meie klientide vajadused oleksid täidetud.
• Meeskonnatöö: eesmärkide saavutamiseks ja klientide rahulolu tagamiseks töötame ühtse meeskonnana.
• Usaldusväärsus: veendume, et meie klientidel oleks juurdepääs vajalikule teabele ja kvaliteetsetele teenustele, ning tegutseme alati õiglaselt ja eetiliselt.
• Lugupidamine: austame oma kliente, töötajaid ja partnereid; säilitame häid suhteid ja teeme koostööd.
• Juhtimine: meie eesmärk on saada valdkonna liidriks ning seada toodetele ja teenustele kõrged kvaliteedistandardid.

AJALUGU

2016. aastal sündis Arnoldas Bružase köögis idee - lähedastele aromaatsete ja hubaste kingituste loomisest kasvas kõrgete eesmärkidega ettevõtte, mida toetas lõhnamaagiasse uskuv meeskond.

Ettevõtte juht otsustas oma elukäiku muuta pärast töökogemust Norras, kus raske füüsiline töö ja teiste inimeste edulood sundisid teda õnne otsima kusagilt mujalt.

"Samm-sammult tekkis mul nägemus ettevõttest, kus ma tahaksin töötada. Ma kujutasin suurepäraselt ette, millise atmosfääri ma looksin, millist tööruumi ma pakuksin, millise meeskonna ma eesmärkide saavutamiseks kokku tooksin ja milliseid suhteid ma oma ettevõttes edendaksin," ütles A. Bružas.

Sellest ideest võlutuna lahkus Arnoldas lõpuks oma töökohalt ja läks tagasi Leetu, et alustada oma ettevõtet.

"Pärast seda, kui olin põhjalikult tutvunud küünalde valmistamise tehnikaga, hakkasin neid ise tootma. Algus oli raske. Ma veetsin oma päevi telefon pihus, otsides kliente, kes ei olnud minu toodetest huvitatud. Tundmatut brändi oli võimatu müüa. Minu raha sai kiiresti otsa ja pärast kuus kuud kestnud edutuid jõupingutusi olin sunnitud taas Leedust lahkuma. Ma ei unustanud oma ideid ja visiooni mitte kordagi, ma jätkasin neisse uskumist. Teadsin juba siis, mida ma teenitud raha eest ostan," sõnab A. Bružas oma esimesi väljakutseid meenutades.

Asutaja kodu oli peagi täis vaha, klaaspakendeid, kaasi ja muid seadmeid. Ta hakkas valmistama küünlaid, sest sel ajal ei osanud ta veel kodulõhnastajate peale mõelda.

Kuigi ka teine algus ei olnud lihtne, palkas ettevõte 2018. aastal oma esimese töötaja. Asutaja on väga tänulik õppetundide eest, mis tagasid Aromatic •89• ettevõttele selle tänase edu.

 

KAUBAMÄRK

Nime loomisel lisati lõhnatoodetele viitavale sõnale "Aromatic" suurim tõusva numbrijärjekorraga kahekohaline arv, mis tähistab nägemust tipptasemest.

Nii sai kaubamärk nimeks Aromatic •89•.

 

TOOTMINE

Kodule isikupära lisamine on kunst ja me tahame sellest osa saada.

Soovime, et meie lõhnastatud, minimalistlikud tooted saaksid osaks sinu igapäevaelust ja teeksid sulle rõõmu. Seetõttu laiendame me oma tootevalikut kiiresti ja ei kavatse niipea peatuda.

 

• WE TOUCH YOUR FEELINGS •